marți, 25 august 2009

I`ll be ready for that


Viata mea e ca o portocala . Portocalie . Defapt era de inteles ;;) . Dar totusi , sa explic . Viata mea e aromata. La inceput vezi coaja parca ciuruita , cu multe imperfectiuni . Lovita de multi , dar totusi nedestramata . Apoi , dupa ce dai acest aspect la o parte , dai de gustul amar al vietii . Inima mea strapunsa de divorturi , baieti , iubiri imposibile , multe spuse , multe nespuse, multe facute , multe facute fifty-fifty , multe nefacute . Multe chestii care m-au facut sa cad tot mai jos , tot mai tare . Dar totusi m-am ridicat . Si acum sunt aici . Puternica , dar nu destul . Deci .. sa continuam . Mergi mai departe , dai jos partea amara , fara de culoare . Dai de un gust dulce-acrisor . Asta e partea “placuta” a vietii mele . Zic “placuta” in ghilimele deoarece nu e placuta in adevaratul sens al cuvantului , e obisnuita . Trec pe langa familie , pe langa aspectele importante ale vietii mele , pe langa chestiile placute fara sa-mi dau seama .. Pentru ca nu pot gusta cu adevarat viata . Pentru ca pana la urma ma gandesc ca tot singura voi ramane . Pentru ca tot timpul raman pe locul doi . Pentru ca pana la urma tot altcineva este sunat . Parca viata imi spune “NU ne suna , te sunam noi “ si rade cu pofta . Dar totusi gustul dulce este facut din lalele galbene , rasete de copil , bomboane de cirese , baloane, dimineti insorite , nori pufosi , conversatii tampite p mess , melodii lente , baieti frumosi , bautura tare , sa dansez intr-una si plimbari seara . Si aceasta reteta e perfecta pentru a ma face sa ma simt mai bine . Sa am un zambet pe buze . Dar nu simt ca am pentru ce trai . Ca am pentru ce sa lupt .
Da , uite asta e viata mea . Nu-mi pasa daca a ta e perfecta . Daca esti un copil fericit si rasfatat . Pentru ca la un moment dat tot o sa te lovesti de peretele vietii si nu o sa fii pregatit , asa cum sunt eu .

Un comentariu: