marți, 26 ianuarie 2010

Primavara ?


Prinde-mi inima si iubeste-o . N-o lasa sa scape . N-o lasa sa fuga la altcineva , fiindca e doar a ta !

Te visez, esti al meu.. tu,cel care l-am uitat undeva in sertarul plin de amintiri. Azi te-am gasit, azi mi-e dor de tine din nou.
Stii ce esti tu ? Tu esti fericirea.
Tu esti rasaritul, apusul, ploaia, soarele, vara, iubirea.
Tu esti fericirea.
Un nou anotimp cade peste inima mea.. primavara.

Uita-te in ochii mei, eu sunt a ta, vrei sa fii tu al meu ?!

O primavara verde, verde, cruda si proaspata . O primavara insorita si calduroasa..

Incalzeste-mi inima.

O iarba, verde, verde. Un ghiocel pierdut pe un camp, undeva, departe.

Haide sa fugim, undeva, departe.

O raza de soare jucausa, un mic impas si zbor printre nori..

Vrei sa zbori cu mine ?

Un nor negru intuneca cerul, o picatura de ploaie imi loveste fata.

De ce vrei sa ma ranesti ?

Un tunet si apoi.. un fulger. Ma sperii si incep sa fug.

De ce doar stai si-mi privesti suferinta ? De ce-mi arunci privirile acelea reci ?

Privesc ploaia pe geam, mi-e atat de frica ca soarele nu va mai veni inapoi ..

De ce nu mi te arati ? De ce nu-mi arati ce e defapt in sufletul tau ?
Eu ti-am aratat, dezvaluie-te !
RASPUNDE-MI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu